" ЗДОРОВ'Я - ЦЕ НЕ ВСЕ, АЛЕ ВСЕ БЕЗ ЗДОРОВ'Я - ЦЕ НІЩО " Сократ

 


Здоров'я - це сукупність фізичних , духовних, соціальних якостей людини, що є основою її довголіття  та необхідною умовою здійснення творчих планів, високої працездатності.

      Фізичне здоров'я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне - дарує спокій та чудовий настрій. Їх можна сформувати тільки шляхом отримання знань і постійної роботи над собою. Для того, щоб зберегти своє здоров'я, треба докласти неабияких зусиль.



Основними складовими здорового способу життя є:

  • раціональне харчування;
  • фізична активність і загартовування;
  • особиста гігієна;
  • відсутність шкідливих звичок (вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння);
  • позитивні емоції;
  • інтелектуальний розвиток;
  • режим праці та відпочинку;
  • самоконтроль за станом здоров’я.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 квітня - Всесвітній день Землі

Екскурсія до зоопарку " Сафарі "

День пам'яті Чорнобильської трагедії